Reklam

traningspartner.se

söndag 9 maj 2010

Min uppladning inför träning

Dom dagarna jag ska träna på gymmet brukar mitt matintag se ut såhär.

07.00 Frukost 5 knäckebröd med 2 ägg
10.00 Lunch en stor matlåda med pasta/ris och tex korv, köttbullar, bacon, chicken nuggets eller liknande
13.30 Mellanmål 5 mackor med ost eller leverpastej
16.30 Middag samma som lunchen samt creatin då är det ca 1 timme kvar till träning
17.00 Dricker jag rage x2 halvtimme kvar till träning
19.30 Blir det oftast en proteindrink och creatin detta är efter träningen då
21.00 Kvällsmat samma samma som lunch och middag oftast lite mindre pasta/ris

Fram till träning så försöker jag alltid att tanka i mig så mycket vatten som jag bara kan. Jag vet att maten jag äter är ren skit mat men jag hatar fisk och är inte mycket för kyckling heller tyvärr. Så då blir det lite såhär men det viktigaste tycker jag är att få i mängder med vatten och kolhydrater, jag märker stor skillnad när jag har slarvat med detta och jag vill alltid ta så många rekord som möjligt varje träning. Oftast är det bara små ökningar som man kan tycka inte är någon skillnad som om man har 260kg i marklyft och veckan efter gör 262.5kg verkar inte så mycket men har man samma vecka pressat bänkpressen med 2.5kg och knäböjen med 2.5kg då har man fått 7.5kg mer i totalen och det är väldigt mycket på en vecka eller om man ökar 2.5 kg 4 veckor i rad har man också ökat mycket. Det är efter det tänket jag kör och jobbar mig sakta men säkert framåt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar