Reklam

traningspartner.se

söndag 30 maj 2010

Mitt nya träningsschema

Jag tänkte prova ett nytt träningsschema från och med nästa vecka där jag går ner till 4 dagar istället för fem och lägger till och tar bort lite övningar. Får se hur det känns det är inte så mycket ändringar men en del. Schemat kanske kommer att ändras lite de kommande veckorna för att optimera det så mycket som möjligt för mig. Tanken är att jag kanske kan vara lite fräschare inför varje pass med detta schemat och då kanske kunna prestera ytterligare lite bättre.

Måndag pass 1 18 set
Fl:Knäböj: 5 set
Fl:Frontböj utan lindor: 5 set
Bl: Bendrag: 5 set
Vd: Sittande: 3 set

Tisdag vila

Onsdag Pass 2 20set
Br: Bänkpress: 5 set
Br: Decline: 5 set
Br: Snedbänk: 5 set
Ma: Hjulet: 5 set

Torsdag vila

Fredag Pass 3 17 Set
Ry: Marklyft: 3 set
Ax: Militärpress: 5 set
Ry: Stångrodd: 3 set
Ax: baksida hantel: 3 set
Ax: Flyers: 3 set

Lördag Vila

Söndag Pass 4 21set
Tr: Smalbänk: 5 set
Tr: Dips: 3 set
Tr: Pushdown: 3 set
Bi: Bicepscurl: 5 set
Ma: Hjulet: 5 set

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar