Reklam

traningspartner.se

onsdag 5 maj 2010

Mitt träningsschema

Onsdag 20 set
Br: Bänkpress: 5
Br: Decline: 5
Br: Snedbänk: 5
Ma: Hjulet: 5



Torsdag 14 set
Ry: Marklyft: 3
Ax: Militärpress: 5
Ry: Stångrodd: 3
Ax: baksida hantel: 3


Fredag 11 set
Fl: Knäböj lätt: 3
Tr: Smalbänk: 5
Tr: Dips: 3




Lördag vila

Söndag 15 set
Br: Bänkpress lätt: 5
Bi: Bicepscurl: 5
Ma: Hjulet: 5


Måndag 14 set
Fl: Knäböj: 3
Fl: Benpress: 3
Bl: Baksidalår: 5
Vd: Vader: 3


Tisdag vila


Övningarna jag kör har inte rätt namn alla, jag har bara döpt dom så jag vet vad det är. Jag vill heller inte påstå att man ska träna som jag gör för att börja tävla men det funkar för mig just nu jag har gjort stora ökningar enligt mina mått mätta. Jag har alltid skrivit mitt eget schema och jag ändrar det lite då och då om något inte går som det ska.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar