Reklam

traningspartner.se

torsdag 1 juli 2010

1/7-10 Creatin Start

Ja nu var det Juli och jag har haft uppehåll från creatin/Rage x2 ca 1 månad. Jag startade med Rage x2 25/6-10 och från och med idag så började jag med creatinet. Kommer nog att köra creatin och Rage x2 till sista Augusti innan nästa stopp. Så nu äter jag alla mina kosttillskott igen får se om det kan börjas ta lite rekord igen snart.

Saknar du något till din träning? eller vill du kanske bli litte bättre på det du gör? Här finns näst intill allt du behöver spelar ingen roll om du tränar på elit nivå eller är en glad motionär Gymgrossisten, Vitaelab, shopping4net, Bodystore

Bor du i Småland och gillar att träna på gym, börja tävla i styrkelyft, gå med i denna klubben Lessebostyrkeklubb den håller på att komma igång nu och den kommer att bli riktigt bra det är här jag ska tävla när jag flyttat hem igen.

1 kommentar:

  1. kläder säljes i olika storlekar på min blogg !
    checka inom :)

    SvaraRadera