Reklam

traningspartner.se

onsdag 28 juli 2010

28/7-10 Pass 2 118

Pass 2

Br: Bänkpress: 0x150- 0x142.5- 2x125- 2x125- 3x120+

Jag vet inte vad det var med mig idag men det funkade fanns inget tryck. Jag avbröt och gick hem för jag var mellan 10-15 kg sämre denna veckan än förra och ja då är det något som inte stämmer. Jag gillar inte att sänka 15 kg och köra lätt jag ser inte meningen i att träna trötta muskler utan tar o vilar upp dom istället till nästa gång. Jag tror att det kan vara tricepsen som var slitna men jag vet inte. Aja nästa pass på fredag bara att hoppas att marken går bra då.

Saknar du något till din träning? eller vill du kanske bli lite bättre på det du gör? Här finns näst intill allt du behöver spelar ingen roll om du tränar på elit nivå eller är en glad motionär Gymgrossisten, Vitaelab, shopping4net, Bodystore, Träningspartner.se - stort utbud av träningsredskap, Tradera


Bor du i Småland och gillar att träna på gym, börja tävla i styrkelyft, gå med i Lessebostyrkeklubb det har jag gjort kostar bara 100 kr fram till årsskiftet, du behöver inte tävla för att vara medlem du kan även bli stöd medlem och hjälpa denna klubb att komma igång så vi kan börja tävla och utvecklas till en bra klubb.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar