Reklam

traningspartner.se

fredag 16 juli 2010

Ändringar jag vill göra!

1. Byta tillbaka till mitt gamla schema köra tyngsta settet först.
2. Börja springa 3 ggr i veckan.
3. Börja käka bättre mat, inte massa färdig scnitzel, korv och nuggets.
4. Sluta snusa.
5. Byta till ett slappare jobb där man inte sliter lika mycket på kroppen.
6. Hitta en seriös träningspolare. Denna kommer nog ta ett tag.
7. Lyckas tända till mer innan varje lyft.

Det är det jag kommer på nu får se hur många jag kommer lyckas med. Men jag tror att alla punkter skulle hjälpa en hel del. Vissa mer vissa mindre. Det är bara att köra på nu och jag hoppas jag kan komma i tävlingsform tills nästa år. Det blir ju också en riktig motivations höjare.

Saknar du något till din träning? eller vill du kanske bli lite bättre på det du gör? Här finns näst intill allt du behöver spelar ingen roll om du tränar på elit nivå eller är en glad motionär Gymgrossisten, Vitaelab, shopping4net, Bodystore, Träningspartner.se - stort utbud av träningsredskap, Tradera

Bor du i Småland och gillar att träna på gym, börja tävla i styrkelyft, gå med i denna klubben Lessebostyrkeklubb den håller på att komma igång nu och den kommer att bli riktigt bra det är här jag ska tävla när jag flyttat hem igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar