Reklam

traningspartner.se

torsdag 8 juli 2010

Har fått 4 nya komentarer som jag tänkte svara på!

1 juli Malin sa kläder säljes i olika storlekar på min blogg ! checka inom :)
Svar: Tja Malin jag är tyvärr inte intresserad av att köpa några kläder. Men lycka till med försäljningen.

6 Juli Anonym sa http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=4796 /www.johannatown.blogg.se
Svar: Hej anonym jag antar att du vill att jag ska rösta på dig eller?

7 Juli Hanna sa Fin blogg, allt bra med dig??
Svar: Tack Hanna kul att du tycker så, jodå det är bara bra med mig hoppas det är bra med dig.

8 Juli Mimmi sa Skulle vara hur snällt som helst om ni kunde lägga en röst på mig här http://elvirast.blogg.se/2010/july/utkast-juli-4-2010.html Kommentera bara med en 4 :)
Svar: Bara för att du frågar så trevligt ska jag lägga en röst på dig.

Inte så många kommentarer nu lite tråkigt, jag tycker det är kul när jag får kommentarer. Så lägg gärna en kommentar om du har lust.

Saknar du något till din träning? eller vill du kanske bli litte bättre på det du gör? Här finns näst intill allt du behöver spelar ingen roll om du tränar på elit nivå eller är en glad motionär Gymgrossisten, Vitaelab, shopping4net, Bodystore
Bor du i Småland och gillar att träna på gym, börja tävla i styrkelyft, gå med i denna klubben Lessebostyrkeklubb den håller på att komma igång nu och den kommer att bli riktigt bra det är här jag ska tävla när jag flyttat hem igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar