Reklam

traningspartner.se

lördag 11 september 2010

10/9-10 pass 3 143

Rygg

Ry: marklyft: 5x240+PB 5x225+ 5x210 5x210+ 5x210+

Var kass i halsen så jag stack bara ner o körde lite marklyft. Och det gick ruskigt bra inget sett som var så där jätte tungt så det blir att testa en 5a på 250kg på fredag. Det är bara att köra på så länge det går bra. Sen blir det nog inte maxning förens Lessebo styrkeklubbs lilla skoj tävling. Då hoppas jag kunna dra minst 280 det ska bli riktigt intressant om det forsätter som det gör just nu. Jag hoppar över söndagens pass på grund av att jag hade ont i halsen men laddar inför måndagens knäböj.

Saknar du något till din träning? eller vill du kanske bli lite bättre på det du gör? Här finns näst intill allt du behöver spelar ingen roll om du tränar på elit nivå eller är en glad motionär Gymgrossisten, shopping4net, Bodystore, Träningspartner.se - stort utbud av träningsredskap, Tradera, Hälsokost till ett bra pris. Snabba Leveranser och bra Service. www.mXLActive.se/Halsokost


Bor du i Småland och gillar att träna på gym, börja tävla i styrkelyft, gå med i Lessebostyrkeklubb det har jag gjort kostar bara 100 kr fram till årsskiftet, du behöver inte tävla för att vara medlem du kan även bli stöd medlem och hjälpa denna klubb att komma igång så vi kan börja tävla och utvecklas till en bra klubb.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar