Reklam

traningspartner.se

fredag 11 juni 2010

11/6-10 Skön snubbe på gymmet!

Under dagens pass hände en skön grej. Jag och polaren körde marklyft han har inte kört det innan så skillnaden var ca 170 kilo på hur mycket vi körde på när det var som mest så vi tog 2 av tre stänger. sedan när vi hade kört en stund kom gymmets största kille som även verkar vara van vid att vara starkast men inte idag, han ville ha en stång fast det fanns en ledig som han körde på men snubben orkade inte lyfta av vikterna och flytta stången utan skulle tvunget ha en stång så han kunde bära över sina 4 20 kg vikter från bänkpressen till den andra stången i snedbänken så vi fick plocka av och på våran vikter. Så jag sa till honom vill du så gärna ha den stången så ta den. Han verkade även irriterad då vi hade flyttat den stången vi körde från stället det saknades matta till där det fanns matta. Men vi körde vidare och jag använde mitt magnesium då kom samma kille igen och sa du vet att det är förbjudet att använda magnesium på alla worldclass gym va?..... Så jag svarade honom jag har redan frågat dom i receptionen och enligt dom får jag använda det så länge jag städar upp efter mig. då sa han bara jaha och så sa jag även att man får använda det på worldclass i Solna. Det är alltid kul när sådant händer på gymmet folk som tror att dom äger gymmet för att dom i vanliga fall är starkast på gymmet kl 12 på en fredag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar