Reklam

traningspartner.se

måndag 28 juni 2010

Tänkte svara på alla komentarer jag har fått!

Sara_gille och MS/Maritha hälsade mig krya på dig när jag var sjuk.
Svar: Tack så mycket.

Mannen som kan prata om hundar skrev det är härligt att träna.
Svar: Jag håller helt och hållet med dig serskillt när jag får ta rekord.

M - Bloggar om personlighet, mode, skönhet och foto! frågade om vi skulle följa varandra på bloglovin?
Svar: Jag har inte bloglovin.

Cornelia sa Jag tänkte bara tipsa dig om min växande blogg. den handlar mycketo musik,foto,mode & mig. titta gärna in & följ mig gärna via bloglovin, kram.
Svar: Jag har som sagt inte bloglovin men jag tittade in på din blogg.

Therese sa http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=615
rösta på mig äru snäll :)
Svar: Jag vet inte ens vad det är jag skulle ha röstat på.

Sandra frågade tränar du mke eller?:)
Svar: Tjena Sandra jag tränar hyfsat mycket men framförallt så tränar jag väldigt hårt på när jag är på gymmet. Jag gymmar 4 ggr i veckan springer kanske i snitt 1 gång bara när jag har lust. Jag tänker som så träna hårdast bli starkast.

Jeanette sa pizza är det bästa!!, http://gratistokig.blogg.se
Svar: Ja Jeanette Pizza är den godaste matten som finns, min favorit är kebbabpizza samt kebbabrulle är inte helt fel.

Bisse sa Hahaha, istället för löprundan kimg, ja dör!
Svar: Just det min godevänn Bisse jag tog mig en kebbabpizza och 2 burkar cola istället för att palla mig ut i spåret.

Moa sa daaaaamn! fan va duktig:D
Svar: Tack så mycket Moa.

Theresa sa Hei! Så kul blogg du har:-) Hva synes du om min?
Svar: Kul att du tycker det min Norska är inte den alldra bästa men det jag tycker är alldra trevligast med din blogg är alla bilder. särskilt med tanke på att jag inte har några =). Jag har några filmer i alla fall.

Hanna frågade Allt bra? :)
Svar: Tja Hanna allt är fin fint med mig hur är det själv då?


Mickis frågade Hur kan du äta så lite? Du måste vara skit smal?
Det var ett väldigt undantag jag brukar äta en hel del käk det mesta på en måltid är nachos till förät 1kg biff med pommes till varmrätt och en stor kladdkaka bit till efterrätt. Jag väger 115 kg och är 190 cm så jag är lite halv tjock faktiskt. Det var bara så att jag inte hann äta ordentligt denna dagen innan gymmet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar