Reklam

traningspartner.se

onsdag 30 juni 2010

30/6-10 Störtdyk i trappen

Imorrse så tog jag mig ett störtdyk i trappen. var på väg till jobbet kl 07.00 missade ett trappsteg efter att jag vänta mig om för att se om döören stängdes. slog i knäet så det gjorde riktigt ont, knäckte en tallrik med min frukost på. Så jag gick runt och haltade så vid kl 09.00 bestämde jag mig för att åka o kolla upp det, kom ner till bromma vårdcentral och jag frågade en trevlig tjej i kassan om dom hade dropp in tider?. Det hade dom ju inte men tjejn var så snäll och fixade en tid till mig kl 11.00. Så jag åkte tillbaka till jobbet och knäet kändes bättre och bättre så jag tänkte att jag avbokar tiden så jag ringde ner till dom för att säga det, ja då hade dom bara telefonsvarare som sa att dom ringer upp mig kl 14.10. För man var tvungen att avboka 4 timmar innan. Så jag åkte ner för att betala min tid men jag tänkte hoppa över att gå till doktorn så var nere kl 10.30. Så jag kom ner och samma trevliga tjej satt i kassan och jag sa som det var och att jag hade ringt men att jag inte kom fram så sa jag att jag tänkte betalla min tid men hoppar över att gå in till läkaren. Då pratade hon och hennes kollega lite och dom tyckte inte jag skulle behöva betala. Så tack till Bromma vårdcentral med sin trevliga personal. Knäet känns ok nu men har ju hyfsat ont i det men ingen fara med dagens bröst pass. hoppas det går över till rygg och axel passet på fredag.

Saknar du något till din träning? eller vill du kanske bli litte bättre på det du gör? Här finns näst intill allt du behöver spelar ingen roll om du tränar på elit nivå eller är en glad motionär Gymgrossisten, Vitaelab, shopping4net, Bodystore.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar