Reklam

traningspartner.se

torsdag 15 juli 2010

Har fått 3 nya komentarer.

10 Juli Bloody Disgustining sa Gott. Fan vad hungrig jag blev.
Svar: Detta är en kommentar på min grillning, Ja det var riktigt gott med grillat. Hoppas du tog en rejäl måltid efter att ha sett den bilden.

13 Juli Josephine sa Det lät riktigt gott det!
Svar: Det är också en kommentar på min grillning, Det var mycket bra, vilket grillat nästan alltid är, jag har börjat grilla riktigt mycket. Jag kollade Josephines blogg också den var riktigt bra det är en styrketräningsblogg också fast hon tävlar redan. http://ladyinsane.se/ är adressen.

15 Juli Elita sa Du skal ikke stappe litt mer reklame inn her a... forferdelig slitsomt!!
Svar: Jag är ingen vidare på norska men är ganska säker på att hon tycker det är för mycket reklam och att det är jobbigt. Ja du det är en jävla massa reklam här så du ska få ett tips Elita, Blunda med höger öga och läs bara det som står med vit text då slipper du nästan all reklam. Eller gör som man gör när man tittar på tv byt kanal när reklamen kommer. Jag var bara tvungen att ta en titt på din blogg då och ett tips till dig är att skaffa lite mer reklam då det var vad jag tyckte var mest intressant på din blogg, dessutom köpte jag nästan en resa för att komma bort ifrån din skit blogg. Nu säger jag inte att jag har en bra blogg heller det avgör man själv och du gillade det inte.

1 kommentar:

  1. hahaha kimg, var norskens blogg verkligen så värdelös!?

    SvaraRadera